Digitaalisen liiketoiminnan selkäranka

Erilaiset IT-järjestelmät muodostavat digitaalisen liiketoiminnan selkärangan ja niiden toimivuuus sekä yhteensopivuus eri liikentoimintaprosessien kanssa on avainasemassa, kun yrityksesi on matkalla menestykseen.

Panosta menestykseen

Hyvin suuri osa toimialallaan keskivertoa paremmin menestyneistä yrityksistä panostaa vahvasti digitalisaatioon ja on tehnyt oikeita valintoja eri järjestelmien suhteen, jolla he ovat nostaneet kilpailukykynsä kilpailijoita paremmalle tasolle. Järjestelmien määrä ja kirjo on hyvin suuri ja jokaisessa on niin hyvät kuin huonot puolensa.

Kaikki lähtee suunnittelusta ja määrittelystä

On siis tärkeää pystyä määrittelemään kunkin järjestelmän vaatimukset, käyttötapaukset ja käyttäjäryhmät hyvin tarkkaan jo hankinta vaiheessa. Lisäksi on varmistuttava järjestelmien tietojen ristiinkäyttämisen mahdollisuuksista integraatioiden kautta sekä siitä kuka vastaa näiden toimivuudesta. Muuten kerätyn tiedon hyödyntäminen on erittäin työlästä tai jopa mahdotonta.

Kun nämä esimäärittelyt on tehty huolellisesti ja oikein, on sopivan järjestelmän ja toimittajan löytäminen helpompaa ja voit olla varma, että valintasi osui oikeaan. Hankintavaiheessakin on kuitenkin tärkeää tutustua eri toimittajien ehdotuksiin ja sopimuluonnoksiin huolellisesti, jotta tiedetään myös toimittajan sitoutuvat sopimuksellisesti yhdessä suullisesti sovittuihin ehtoihin.

Toimitusvaiheessa pidämme huolen, että valitsemasi järjestelmät otetaan käyttöön sovitusti ja lisäksi huolehdimme mahdollisten integraatioiden rakentamisesta ja testauksesta. Sinun on mahdollista antaa nämä integraatiot meidän ylläpitoomme, jolloin sinulla aina käytettävissäsi tarvittavat resurssit varmistamaan tiedonkulku eri järjestelmien välillä.

Hankintakonsultointi

Yrityksen IT:n kokonaiskustannus koostuu monesta asiasta ja näihin liittyviin omiin sopimuksiinsa. Esim. Tuotannonohjaus tai taloushallintajärjestelmää varten on omat toimittajansa ja sopimuksensa.

Autamme onnistuneeseen hankintaan.

Käyttöönotto

 Muutosten aiheuttamat ongelmat johtuvat huonosti suunnitellusta käyttöönotosta.

Nämä ongelmat on vältettävissä kun käyttöönotto tehdään hallitusti ja etukäteen mietityn prosessin mukaan.

Asiakaspalvelu

Älä tyydy olemattomaan asiakaspalveluun

Meillä jokaisella on varmasti niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia erilaisista asiakaspalvelutilanteista. Kun yrityksessä laitteet eivät toimi ja tuottavat työt seisovat, on ongelmaan tärkeää saada asiantuntevaa apua mahdollisimman nopeasti.

Lue lisää
Etätyöskentely

Etätyöpiste kotiin – laitehankintavinkit

Etätyöpiste kotiin ja erityisesti etätyöpisteen laitehankinnat on syytä tehdä huolella. Kun laitteet ovat huippuluokkaa, on etätyö sujuvaa ja tehokasta. Tästä artikkelista löydät parhaat vinkit laitehankintoihin.

Lue lisää