Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Sanonta pätee myös kun olet ottamassa käyttöön uusia IT-palveluita, järjestelmiä tai olet vaihtamassa IT-palvelujen tarjoajaa toiseen. Yleensä näiden muutosten aiheuttamat ongelmat johtuvat huonosti suunnitellusta käyttöönotosta ja nämä ongelmat on vältettävissä kun käyttöönotto tehdään hallitusti ja etukäteen mietityn prosessin mukaan.

Dokumentaatio syntyy osana käyttöönottoa

Olemme määrittäneet prosessin jolla laajatkin palvelukokonaisuudet saadaan otettua käyttöön hallitusti ja mahdollisimman ongelmattomasti.

Tarkastamme nykyisen dokumentaatiosi tilan ja luomme etukäteen tarvittavat dokumentaatiot, jotta kaikki mahdollinen tieto olisi käytettävissä heti alusta lähtien.

Huolehdimme että käyttöönotto menee maaliin ja työskentely sujuu

Jos kuitenkin käyttöönoton aikana tulee esiin asioita, joita ei ole voitu ottaa etukäteen huomioon, pidämme huolen siitä että nämäkin asiat tulevat kuntoon ja vastaamme myös niiden haltuunotosta.

Näin varmistamme, että kaikki käytössäsi olevat IT-palvelut ja järjestelmät tulee otettua huomioon eivätkä ne jää vaille vastuunkantajaa ja sinun ei tarvitse murehtia siitä, kuka vastaa mistäkin. Tarvittaessa käyttöönottomme sisältää myös uusien asioiden kouluttamisen henkilöstöllesi, jotta varmistetaan työntekijöiden osaaminen muuttuvassa tilanteessa ja pidetään huoli, että yrityksesi saa maksimaallisen hyödyn uusista järjestelmistä ja palveluista.

Asiakaspalvelu

Älä tyydy olemattomaan asiakaspalveluun

Meillä jokaisella on varmasti niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia erilaisista asiakaspalvelutilanteista. Kun yrityksessä laitteet eivät toimi ja tuottavat työt seisovat, on ongelmaan tärkeää saada asiantuntevaa apua mahdollisimman nopeasti.

Lue lisää
Etätyöskentely

Etätyöpiste kotiin – laitehankintavinkit

Etätyöpiste kotiin ja erityisesti etätyöpisteen laitehankinnat on syytä tehdä huolella. Kun laitteet ovat huippuluokkaa, on etätyö sujuvaa ja tehokasta. Tästä artikkelista löydät parhaat vinkit laitehankintoihin.

Lue lisää