Plannerillä ohjaat toimintaasi ja hallitset projekteja
Planner tarjoaa käyttöösi helppokäyttöisen työkalun pienempien projektien hallintaan ja työn organisointiin.
Planner auttaa tiimejä organisoimaan työnsä
Plannerin voit lisätä helposti Teams:iin hallitaksesi tiimin yhteisiä tehtäviä. Planner on kanban-tauluihin perustuva tehtävien hallintajärjestelmä, vastaava kuin monesti käytetty Trello – mutta osa Microsoftin ekosysteemiä.
Kun luot Planneriin tehtäväkortin voit määrittää sen yhdelle tai useammalle henkilölle, voit halutessasi lisätä tehtäväkorttiin liitteitä tai alitehtäviä. Tehtävät nousevat myös määritetyn henkilön henkilökohtaiseen ToDo-tehtävälistaan jolloin töiden organisointi tiimin tai organisaation sisällä helpottuu merkittävästi.
Plannerin avulla pystyt seuraamaan visuaalisesti miten projekti tai tehtäväkokonaisuus edistyy – aikataulut pitävät, ja mikään tehtävä ei pääse unohtumaan.
Käytämme itse Planneria ahkerasti ja kerromme mielemme miten otat siitä parhaan hyödyn irti – täytä yhteystietosi alle niin aloitetaan uusi sivu töiden organisoinnissa.
Älä tyydy olemattomaan asiakaspalveluun
Meillä jokaisella on varmasti niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia erilaisista asiakaspalvelutilanteista. Kun yrityksessä laitteet eivät toimi ja tuottavat työt seisovat, on ongelmaan tärkeää saada asiantuntevaa apua mahdollisimman nopeasti.
Lue lisääEtätyöpiste kotiin – laitehankintavinkit
Etätyöpiste kotiin ja erityisesti etätyöpisteen laitehankinnat on syytä tehdä huolella. Kun laitteet ovat huippuluokkaa, on etätyö sujuvaa ja tehokasta. Tästä artikkelista löydät parhaat vinkit laitehankintoihin.
Lue lisää