IT-tuki
IT-tuen laadussa on eroja ja laadukas IT-tuki varmistaa, että sinun aikasi vapautuu vain sinulle olennaisimpaan eli liiketoimintasi kehittämiseen.
IT-tuen ei tule olla hankalasti saavutettavissa olevaa, ja siten työntekijää kuormittavaa, vaan helposti lähestyttävää, ammattitaitoista ja ripeästi ongelmiin tarttuvaa.
Ongelmien ratkaisemista sujuvoittaa kun IT-tuki tuntee liiketoimintaympäristösi ja kaikki on ajantasaisesti dokumentoitu.
Osaavaan palveluun voit luottaa
Primanet on tuottanut erilaisia IT-tukipalveluita yli 20 vuoden ajan ja uudistamme osaamistamme jatkuvasti, näin varmistaen että palvelumme on aina osaavaa oli kyseessä sitten moderni tai hieman perinteisempi IT-ympäristö. Kannamme aina vastuun tuesta kokonaisuudessaan ja tarvittaessa selvitämme ongelmat eri järjestelmätoimittajien kanssa suoraan, ilman että sinun tarvitsee olla välikätenä. Tukemme kattaa kaikki käyttämäsi IT-järjestelmät, tietokoneet, puhelimet, palvelimet, verkkolaitteet sekä eri pilvipalvelujen hallinnan.
Tukipalvelumme ovat kustannustehokkaita ja etätuki sekä lähitukipalvelut aina kiinteän hintaisia sisältäen aina aidosti rajattoman määrän työtä.
Mutkaton IT etätuki
Kun valtaosa henkilökunnasta työskentelee etänä tai paikanpäälle tarvittavalle tuelle on vähäinen tarve.
Tuotamme kiinteään hintaan tuen ongelmatilanteisiin ja olemme tukenasi myös kotikonttorilla.
Mutkaton IT lähituki
Pidämme kiinteään hintaan huolen siitä että työn tekeminen sujuu ja apu ei ole monen mutkan takana. Tulemme paikan päälle ratkaisemaan ongelman ilman erillistä veloitusta.
Älä tyydy olemattomaan asiakaspalveluun
Meillä jokaisella on varmasti niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia erilaisista asiakaspalvelutilanteista. Kun yrityksessä laitteet eivät toimi ja tuottavat työt seisovat, on ongelmaan tärkeää saada asiantuntevaa apua mahdollisimman nopeasti.
Lue lisääPk-yritysten yleisimmät it-haasteet
Pk-yritysten muuttunut toimintaympäristö on aiheuttaa monenlaisia it-haasteita. Taistelu niitä vastaan voi tuntua Mount Everestin kokoiselta urakalta. Blogisarjan ensimmäisessä osassa pureudumme yleisimpiin it-haasteisiin.
Lue lisää