Palvelupakettien vertailu

Olemme tehneet Mutkattoman palvelulaitteen hankkimisesta mahdollisimman helppoa. Päätät mikä alla esitellyistä paketeista vastaa sinun tarpeistasi.

Ennen laitteiden tilausta asiantuntijamme käy vielä sinun kanssa yhdessä läpi valitsemasi kokonaisuuden.

 

Basic


  • Lenovo ThinkPad T14 kannettava tietokone – modernin tietotyöläisen työjuhta
  • Käyttöönottopalvelu, että pääset heti työnteon kimppuun
  • Vakuutus yllättävien tilanteiden varalle
  • 3 vuoden takuu paikanpäällä tapahtuvilla korjauksilla

33,79 € / kk

Business


  • Lenovo ThinkPad T14 kannetteva tietokone
  • Basic palvelupaketin sisällön lisäksi seuraavat:
  • Rajaton etätuki
  • Laajennettu tietoturvapalvelu
  • Microsoft 365 Business Premium lisenssi

81,11 € / kk

Enterprise


  • Lenovo ThinkPad T14 kannetteva tietokone
  • Basic ja Business palvelupaketin sisällön lisäksi seuraavat:
  • Rajaton lähituki
  • Ulkoistettu oma IT
  • Varalaitepalvelu

97,11 € kk

Sopivan palvelupaketin valinta

Mutkaton palvelulaite Basic

  • Suositeltu yrityksen koko 1-3 käyttäjää.
  • Yrityksen perustarpeet mutkattomasti yhdellä kuukausihinnalla.
  • Saat yrityskäyttöön suunnitellut kestävät ja luotettavat työvälineet vakuutettuna sekä käyttöönotettuna.
  • Jos koneeseesi sattuisi tulemaan vikaa, tulee Lenovon huolto korjaamaan sen paikanpäälle.
  • Toimintasi kasvaessa voit aina tilata lisää koneita yhtä mutkattomasti.

Mutkaton palvelulaite Business

  • Suositeltu yrityksen koko yli 4 käyttäjää.
  • Kun yrityksesi on kasvanut siihen kokoluokkaan, että tuen tarve on säännöllistä tai tietoturvan merkitys korostuu.
  • Basic palvelupaketin lisäksi saat rajattoman etätuen sekä  kattavan Microsoft 365 Business Premiumin tuomat ominaisuudet yhdellä kuukausihinnalla.

Mutkaton palvelulaite Enterprise

  • Suositeltu yrityksen koko yli 10 käyttäjää.
  • Kun tarve IT:lle on säännöllistä ja jatkuvaa.
  • Edellisten palvelupakettien sisällön lisäksi saat käyttöösi ulkoistetun oman IT:n rajattomasti käytössä olevan lähituen sekä varalaitepalvelun.

Palvelukuvaukset

Takuu kattaa kaikki varaosa-, matka- ja työkustannukset tilaajan tiloissa, kun laite vikaantuu Lenovo OnSite takuuehtojen puitteissa.

Vakuutus kattaa kaikki tilaajan tapaturmaisesti laitteelle aiheuttamat vahingot, kuten nesteiden kaatumiset näppäimistölle, putoamiset, tilaajan toimitiloissa tapahtuvan tulipalon tai vesivahingon laitteelle aiheuttamat vahingot sekä mahdollisen laitevarkaudet. Tilaajan omavastuu on 500 € per vahinkotapaus. Ensisijaisesti palveluntarjoaja korjaa vikaantuneet laitteet, mutta jos tämä ei ole mahdollista, toimittaa palveluntarjoaja tilalle vähintään vastaavan ja vastaavan kuntoisen käytetyn tai uuden laitteen.

Käyttöönottopalvelu sisältää maksimissaan yhden tunnin asiantuntijan etätukea laitteen mutkattomaan käyttöönottoon. Käyttöönottopalvelu on rajoitettu myös yhteen palvelukertaan. Tunnin etätuen ylittävät tukityöt veloitetaan palveluntarjoajan kulloinkin voimassa olevan palveluhinnaston mukaan.

Rajaton etätuki kattaa rajattoman määrän tilaajan laitteen ja sen sisältämien palveluiden käyttöön liittyvän etätuen toimistoaikoina klo 8-16.  Paikanpäällä tapahtuvat tukityöt veloitetaan palveluntarjoajan kulloinkin voimassa olevan palveluhinnaston mukaan. Etätuen piirissä huolehdimme myös verkkojesi toiminnasta.

Rajaton lähituki kattaa rajattoman etätuen lisäksi myös kaiken tilaajan tiloissa tapahtuvan lähituen töineen, matkoineen ja päivärahoineen toimistoaikoina klo 8-16.Kaikki toimistoaikojen ulkopuolella annetut tukityöt veloitetaan palveluntarjoajan kulloinkin voimassa olevan palveluhinnaston mukaan.

Varalaitepalvelu sisältää yhden asiakkaan tiloissa säilytettävän varalaitteen, joka on etätukena käyttöön otettavissa toimistoaikoina klo 8-16 mahdollisen laiterikon yllättäessä.

Laajennettu tietoturvapalvelu auttaa turvaamaan yrityksesi pilvessä olevat tiedot ja varmistaa mobiililaitteiden tietoturvallisen käytön. Palveluntarjoaja huolehtii palvelun piirissä jatkuvana prosessina parhaiden tietoturva- ja pääsynhallinnan-asetusten käyttöönotosta ja hallinnasta sekä dokumentoi tietoturvan tilaa ja määrittelee tietoturvan kehityskohteita yhdessä asiakkaan kanssa. Laajennettu tietoturvapalvelun avulla ennaltaehkäiset mahdollisia tietomurtoja ja käyttäjätietojen kalastelua sekä varmistat organisaatiosi teknisen tietoturvan ajantasaisuuden.

Microsoft 365 Business Premium lisenssi sisältää mm:

  • Office-sovellusten työpöytä-, verkko- ja mobiili versiot
  • Sähköpostin ja kalenteritoiminnot
  • Tiedostojen pilvi-tallennustilan ja jakamisen
  • Tiimityöskentelyn ja viestinnän työkalut
  • Tietoturvatyökalut
  • Työkalut yrityksen kehittämiseen ja hallintaan
  • Kehittyneen laitteiden suojauksen

Ulkoistettu oma IT:n avulla varmistat, että yrityksesi saa keskittyä oman liiketoimintansa kehittämiseen ja IT-palveluiden sekä tietoturvan kehittämisestä vastaavat ammattilaiset. Palvelun piirissä hallinnoidaan ja kilpailutetaan säännöllisesti käytössäsi olevat internet- ja mobiililiittymät sekä kolmansien osapuolien tarjoamat palvelut. Kun sinun tarvitsee hankkia uusia ratkaisuja, toimii Primanet kumppaninasi toimittajien valinnassa ja avustaa sinua oikean päätöksen teossa.

  • Kolmannen osapuolen ratkaisujen hallinta ja hankintakonsultointi
    • Ohjelmistot
    • Internetliittymät
    • Mobiililiittymät
    • Verkkosivut
    • Palvelut
  • Tietoturvan järjestelmällinen kehittäminen.
  • Asiakkaan IT-ympäristön ja -strategian kehittäminen.
  • Nimetty asiakkuuspäällikkö, joka vastaa IT-palvelujesi hallinnasta ja kehityksestä.