Palvelumme

Konsultointi ja koulutus

Kun haluat kehittää liiketoimintaasi uusilla digitaalisilla välineillä.

Autamme sinua hyödyntämään joko valmiita tuottavuustyökaluja tai sovelluksia, tai sitten kehittämään uusia ratkaisuja liiketoimintaasi tukemaan.

Ohjelmistokehitys

Kun haluat automatisoida ja tehostaa prosessejasi tai hyödyntää tietoa päätöksenteon tueksi.

Kehitämme ratkaisut Microsoft-ympäristön kustannustehokkailla työkaluilla, ja yhdistämme ne saumattomasti olemassa olevaan IT-ympäristöön ja sovelluksiin.

IT-palvelut ja laitteet

Kun haluat varmistua siitä, että IT-ympäristösi vastaa jatkuvasti tarpeitasi, ja että henkilöstösi saa tarvittavan tuen järjestelmien käyttämiseksi.

Otamme vastuun kokonaisuudesta, jotta voit nukkua yösi rauhassa ja henkilöstösi voi keskittyä omaan työhönsä.

Blogi ja ajankohtaisia nostoja

Ajankohtaista

Kiitos kuluneesta vuodesta 2023!🎄

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Vuosi 2023 on varmasti ollut monessa vähävaraisessa perheessä erityisen vaikea ja koemme, että nyt jos koskaan heidän auttamisensa on tärkeää. Halusimmekin tänä vuonna ohjata yrityksemme joululahjoihin tarkoitetut varat kokonaisuudessa Pelastakaa Lapset Ry:n työn tukemiseen. Primanet toivottaa kaikille asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen oikein hyvää ja rauhallista joulua sekä uutta vuotta!

Lue lisää
Ohjelmistokehitys

Case Labroc – Täydellinen toiminnanohjausjärjestelmä asiakkaan muuttuviin tarpeisiin

Labroc Oy on vuonna 2013 perustettu yritys, joka tuottaa laboratoriopalveluita kaikkiin rakentamisen elinkaaren vaiheisiin. Labroc toimii valtakunnallisesti ja sillä on laboratoriot Oulussa, Kuopiossa, Tampereella, Helsingissä ja Espoossa. Labrocin asiakkaat ovat rakennusalan ammattilaisia: suunnittelijoita, insinööritoimistoja, sisäilma-, kunto-, asbesti- ja haitta-ainetutkimuksia tekeviä toimijoita, purkutyötä tekeviä tahoja sekä betonitehtaita ja -urakoitsijoita. Vuodesta 2021 lähtien Labroc on kuulunut saksalaiseen

Lue lisää
KonsultointiMicrosoft 365

Koulutus ja konsultointipalveluista tehoa työskentelyyn.

Pelkästään M365 ympäristössä on tarjolla huomattavan paljon palveluita, ja ympäristö kehittyy jatkuvasti valtavalla vauhdilla. Kyse ei ole pelkästään siitä että esimerkiksi Covid:in myötä lähes kaikille tutuksi tulleeseen Microsoft Teams:iin tulee lisää ominaisuuksia, vaan siitä että Microsoft ja muut kilpailevat softatalot lanseeraavat jatkuvasti uusia sovelluksia vastaamaan juuri tiettyyn ongelmaan tai haasteeseen. Miten tästä kaikesta voi selviytyä

Lue lisää
IT-kumppaniOhjelmistokehitys

Case Valoro – Liiketoimintasovelluksen toteutus PowerPlatformia hyödyntäen

Valoro Oy:n toimitusjohtajalla Kimmo Kakolla oli pöydällään tarjouspyyntö valtakunnallisesti toimivan yrityksen arkistojen kartoituksesta. Toimipaikat ja niiden yhteyteen sijoitetut arkistot sijaitsivat maantieteellisesti ympäri Suomea, sekä koostuivat vaihtelevista määristä paperisista ja osin digitaalisista aineistoista. Näistä arkistoista tulisi tuottaa raportti, jotta asiakas voisi toteuttaa tarvittavat toimenpiteet arkistojen saattamisesta heidän määrittämälleen tasolle. Valoro jäsentää tietoa Valoro tarjoaa asiakkailleen sekä

Lue lisää
Ohjelmistokehitys

Toimeksiantojamme

Olemme vuosien aikana menestyksekkäästi palvelleet suuria ja pieniä yrityksiä, tarjoten ratkaisuja haasteisiin ohjelmistokehityksen keinoin. Autamme mielellämme myös teitä tarkastelemaan, miten voisitte hyödyntää monipuolista osaamistamme ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita.

Lue lisää
IT-ympäristöt

Pk-yritysten yleisimmät it-haasteet

Pk-yritysten muuttunut toimintaympäristö on aiheuttaa monenlaisia it-haasteita. Taistelu niitä vastaan voi tuntua Mount Everestin kokoiselta urakalta. Blogisarjan ensimmäisessä osassa pureudumme yleisimpiin it-haasteisiin.

Lue lisää
Asiakaspalvelu

Älä tyydy olemattomaan asiakaspalveluun

Meillä jokaisella on varmasti niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia erilaisista asiakaspalvelutilanteista. Kun yrityksessä laitteet eivät toimi ja tuottavat työt seisovat, on ongelmaan tärkeää saada asiantuntevaa apua mahdollisimman nopeasti.

Lue lisää
Ajankohtaista

Kaivattu lisä Teams:in ominaisuuksiin

Aikaisemmin Teamsissä on ollut käytössä tiimin sisällä kaksi erilaista kanavatyyppiä, vakiokanava – joihin kaikilla tiimin jäsenillä on automaattisesti käyttöoikeus, sekä yksityinen kananava – johon on pääsy ainoastaan tietyillä erikseen valituilla henkilöillä. Yksityisen kanavan jäsenien on kuitenkin tullut kuulua kyseiseen tiimiin. Tämä on useasti aiheuttanut haasteita varsinkin toimittaessa yhdessä organisaation ulkopuolisten käyttäjien kanssa. Shared Channel –

Lue lisää

Mutkatonta kumppanuutta

Toimiva IT-tuki ja varsinkin kokonainen IT-ulkoistus perustuvat aina tiiviiseen ja luottamukselliseen asiakassuhteeseen, jossa me ymmärrämme asiakastamme ja asiakkaamme ymmärtää meitä.

Mutkatonta hinnoittelua

Takaamme asiakkaallemme, että laskun sisältö ei ole yllätys. Asiakas maksaa vain tarvitsemastaan liiketoimintansa tarpeiden ja tavoitteiden pohjalta.

Mutkatonta palvelua

Parhaiten olemme onnistuneet, kun loppukäyttäjän kaikki IT-asiat toimivat, ja työskentely sujuu tehokkaasti. Kun mutkia kuitenkin väistämättä tulee joskus matkaan, Primanetin IT-tuki ja apu ei ole monen mutkan takana.

Meille mutkattomuus on toimintatapa,
joka välittyy asiakkaillekin.

Me haluamme tehdä IT-asioistasi mutkatonta. Olemme pk-yrityksen
asiantunteva IT-kumppani, jonka kautta saat kaikki
tarvittavat tietotekniikkaratkaisut ja -palvelut yrityksellesi.

Modernit digitaaliset työkalut palvelevat työntekijääsi ja tekevät työnteosta tuottavaa

Aloittaessa yhteistyön kanssamme saat käyttöösi oman IT-osaston, jossa juuri teille nimetyt IT-asiantuntijat vastaavat siitä, että kaikki toimii niin kuin pitääkin. Tunnemme ympäristönne ja pystymme tarjoamaan juuri teidän liiketoimintanne kannalta oleelliset ratkaisut.